Μενού
Το καλάθι σας

..για περισσότερο από 32 χρόνια, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας & αναλώσιμα για Κοπή, Χάραξη και Ψηφιακή Εκτύπωση !

Επιστροφές Προϊόντων


Δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης – ακύρωση παραγγελίας, επιστροφή προϊόντος.

i.) Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς/πώλησης του προϊόντος που αγόρασε από την εταιρεία μας, από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του και έως δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση
του προϊόντος σε αυτόν.
ii.) Ο πελάτης ΔΕΝ δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς/πώλησης του προϊόντος που αγόρασε από την εταιρεία μας, στην περίπτωση παραγγελίας μηχανήματος, όταν στο επίσημο Δελτίο Παραγγελίας έχει συμφωνηθεί ρητά και από τα δύο μέρη, ότι "η επιστροφή του προϊόντος δεν γίνεται δεχτή".

Στην περίπτωση "i.", η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με αποστολή e-mail στη διεύθυνση info@dataworks.gr, η δε εταιρεία μας υποχρεούται να αποστείλει στον πελάτη επιβεβαίωση ότι παρέλαβε την δήλωση υπαναχώρησης.
Ο πελάτης υποχρεούται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο και σφραγισμένο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, στην πλήρη αρχική συσκευασία του που θα πρέπει επίσης να έιναι σε άριστη κατάσταση και με όλα τα εξαρτήματα και περιεχόμενα αυτής, καθώς επίσης μαζί με το φορολογικό παραστατικό που εκδόθηκε για την πώλησή του και σε περίπτωση επιτηδευματία, να εκδώσει νόμιμο παραστατικό βάση ΚΒΣ για την επιστροφή του και με προπληρωμένα τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής.

Τυχόν επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πληρούνται οι παραπάνω όροι και εφόσον ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Σε περίπτωση που η εταιρία παρείχε και υπηρεσίες μέσα στο πακέτο του εξοπλισμού (π.χ. τεχνικός που ήρθε στο χώρο του αγοραστή και εκπαίδευσε τον αγοραστή με αποδεικτικό το υπογεγραμμένο Δελτίο Service ή Δελτίο καλής παραλαβής/εκπαίδευσης, τότε αυτή η αξία υπηρεσιών, απομειώνεται από το αρχικό ποσό προς επιστροφή.

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο.

Καμία δε ευθύνη δεν βαρύνει την εταιρεία για τυχόν ζημία του προϊόντος κατά την επιστροφή του.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, πληρούντος τους πιο πάνω όρους και προϋποθέσεις και μετά από τον έλεγχο και την αποδοχή της επιστροφής του προϊόντος, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το αντίστοιχο τίμημα.
 
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η αρχική είσπραξη και εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14)  ημερολογιακών ημερών από την δήλωση υπαναχώρησης και υπό τον ρητό όρο ότι έχει η εταιρεία έχει παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση και αμεταχείριστα.

Σε περίπτωση που η αγορά των προϊόντων εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται ως εξής:
H εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγή μερικώς ή ολικώς (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα, για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη).
Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από τους όρους της σύμβασης της τράπεζας με τον πελάτη.